Викладачі Заліщицької філії МАН практикують спільні заняття, інтегруючи навчальний матеріал зі знаннями, які отримують під час занять у секціях філії. На підсумковому уроці в дев'ятому класі з геометрії (учитель Грушко Н.А.) відбулася зустріч гімназистів зі слухачами секції «Математика» та викладачем філії Колодницькою О.Ю.. Вивчаючи опуклі многокутники, учні на уроці повторили й поглибили свої знання з даної теми, навчилися застосовувати здобуті знання під час розв'язування задач різних видів складності.
Віталій Бойко, викладач Інституту
спеціального зв’язку та захисту інформації Національного технічного
університету України “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”,
та Грушко Н.А., викладач секції «Інформатика», провели спільне заняття з основ
кібергігієни для слухачів Заліщицької філії МАН. Юні інформатики обговорили важливі
питання: покращення кібергігієни серед
учнів, кіберзагроза та шляхи її запобігання.
Актуальність такого заходу
полягає в тому, що сучасним учням старших класів притаманна висока
самостійність і незалежність вибору інформаційних джерел в мережі Internet,
одночасно з властивою підліткам цього віку емоційністю, вразливістю та
схильністю до ідеалізації. Суміщення таких факторів робить школярів надзвичайно
вразливими до негативних інформаційних впливів, шахрайства та цькування. Проблема
захисту дітей у кіберпросторі постала достатньо давно, але особливої гостроти
вона набула на тлі масованого й агресивного інформаційного наступу російської
пропаганди.
Інститут має значний досвід підготовки фахівців з вищою освітою з таких унікальних для України спеціалізацій, як кібербезпека, криптографічний та технічний захист інформації, розробка та експлуатація систем урядового і конфіденційного зв’язку, а також телекомунікацій і радіотехнологій. Разом з викладачами на занятті слухачі вчилися правильно використовувати Інтернет та правила конфіденційної поведінки; формували безпечні паролі; обговорили підходи щодо зменшення ризиків, які можна зустріти у віртуальному просторі (віруси, шахрайство тощо) та основи протидії негативному інформаційному впливу.
Коментарі
Дописати коментар